top of page

איך נתכנן נכון את שירותי האורחים


ברב הדירות החדשות בעיקר, שירותי האורחים ממוקמים בכניסה לבית ולרב הם קטנים ולא הכי מזמינים. מהם הטעויות מהם תרצו להימנע בתכנון שירותי אורחים? שירותי האורחים כשמם הם לשירות האורחים לכן, בד"כ נרצה שיהיה הכי מעוצב ,מזמין ואפילו מרשים אבל לא פחות חשוב עם הנדסת אנוש נכונה. אחרת, זה יהיה חלל יקר ולא מנוצל בבית. לשם כך יש חשיבות רבה לפרטים הקטנים בתכנון.

דלת כניסה

פתיחת הדלת פנימה שתאפשר גם מרחב הסתובבות והתכופפות. לעתים רואים שירותים מאוד מעוצבים אך הגישה והמרווחים בחדר לא מאפשר סגירת דלת בנוחות והיצמדותה לאסלה .במקרה כזה יש לשקול דלת הזזה במקום או הגדלת החלל ע"ח פרוזדור ודלת פתיחה פנימה. דלת פתיחה החוצה לא מומלצת כי זה יכול לחסום מעבר ובעת יציאה לא רואים מי נמצא מאחור רק אם האזור ממש מבודד משאר הבית ולא מפריע לעוברים ניתן לעשות דלת פתיחה החוצה. מיקום השירותים

במידה ובחרתם או בחרו בשבילכם למקם את השירותים ליד המטבח או הסלון מומלץ להצניע את הכניסה אליו בקיר נוסף להצנעת החלל וריחות לא נעימים. חלון/אוורור

הרבה פעמים בשירותי האורחים בגלל מיקומם בחלל הסלון אין פתח אוורור קרי חלון לכן מומלץ לתכנן מראש אוורור בוונטה. יש כיום ונטות שקטות כמו של ניסקו שלא מרגישים שהן עובדות .

בחירת אסלה

גם כשרואים בחנויות את האסלות הכי יפות יש לקחת בחשבון שתכנס במרחב ולא תהיה ארוכה מידי עד 53 ס"מ לאסלה תלויה). שמרכז האסלה יהיה ב-40 ס"מ מהקיר לפחות.

ברז

במידה ובחרתם למקם ברז מהקיר מומלץ לבחור ברז קצר אך שלא יהיה קצר מידי שיוכלו להכניס את הידיים לכיור. בנוסף,שהזרם לא יתיז לכל כיוון. בברז מהקיר יש חשיבות לגובהו לפחות 105 ס"מ מהרצפה ולמיקומו במרכז הכיור. ברז מהמשטח נח כאשר המשטח מספיק עמוק לפחות 47 ס"מ ואז ניתן לשלב כיור צר.

כיור קטן

בבחירת כיור קטן חשוב לאפשר מקום להכניס ידיים ולא רק את קצות האצבעות. יש חשיבות לנראות של הכיור שיהיה יותר מרשים משאר כיורי האמבטיות הפרקטיים יותר המשמשים כפונקציונליים. להשאיר רושם

זה המקום להראות וואוווו עם מראה מדליקה עם תאורת לדים, תאורה מעניינת,ברז אלקטרוני, כיור מיוחד או כל גימיק מעניין שנראה לכם שלא תעשו בחדרי האמבטיה האחרים. גם הפרטים הקטנים חשובים - מתלה מגבות צבעוני, מתקן מיוחד לסבון, תאורת לדים מוסתרת. חשוב להכניס צבע או באלמנטים או בטקסטיל.

פוסטים נוספים

פוסטים אחרונים

ארכיון

תגיות

אין עדיין תגים.

עקבו אחרי

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page